Nie czekaj z feedbackiem ROK!

Agata Waligórska

“Firmy, którym zależy na szybkim reagowaniu na zmiany i zwiększaniu zaangażowania ludzi dostosowują narzędzia do swojej kultury organizacyjnej, ale przede wszystkim do potrzeb swoich pracowników i wyzwań, jakie stoją przed organizacją”.

Nasza ekspertka Agata Waligórska oraz Lucyna Michniewicz-Ślaska CIO w VOX CAPITAL GROUP dzielą się z czytelnikami praktycznymi sposobami na prowadzenie dobrych rozmów pracowniczych w najnowszym wydaniu HR Business Partner – czasopismo.

O autorze_rce

Agata Waligórska

Trenerka biznesu, HR menedżerka, coach i mentorka liderów, pilotka zmian. Od ponad 10 lat wspiera menedżerów w zarządzaniu zespołem. W wielu rolach pracowała w strukturach rozproszonych, dzieli się więc sprawdzonymi metodami pracy hybrydowej. Jest ekspertem w obszarze budowania relacji, komunikacji (m.in. feedback, komunikacja zmian), rozwoju kompetencji pracowników oraz wykorzystaniu narzędzi coachingowych w roli menedżera. Doświadczenie zebrała w dużych międzynarodowych korporacjach i polskich firmach rodzinnych (w rolach: menedżera sieci sprzedaży, HRBP, trenera, menedżera zespołów) oraz prowadząc swoje firmy. Zna i rozumie biznes – zarówno od strony systemów, procesów, struktur, po specyfikę różnych branż: retail, farmacja, logistyka, FMCG, marketing. Dodatkowo nakłada na to perspektywę kultury organizacji. Uwielbia różne narzędzia, jest autorką rozwojowych kart budujących relacje, Jupitajnia. W pracy korzysta z metod coachingowych, technik kreatywnych, metodyki Creativity+Thinking oraz kompetencji trenerskich i liderskich, wciąż poszukując i projektując nowe. Jest molem książkowym i zgłębia zarówno to, co mówią badania w obszarach jej ekspertyzy, jak i chętnie poznaje nowinki, nowe modele pracy, niszowe inicjatywy. Interesuje się marketingiem i nowościami technologicznymi.