Przepis na udaną relację i rozmowę z Klientem?

Katarzyna Rząsa

Millennium przy wsparciu ekspertów Concordia Design udowadnia, że to możliwe.

“Realizacja badania w organizacji, która od lat projektuje rozwiązania oparte na zidentyfikowanych potrzebach odbiorców, stanowi nie lada wyzwanie. Prowadząc badanie, chcemy dostarczyć klientom nowej wiedzy, rzucić świeże światło na podejmowane działanie, a nie jedynie powielać to, co już wiedzą. W związku z tym ważnym elementem naszego działania był recykling danych: analiza wcześniejszych raportów z badań pod kątem interesującego nas zagadnienia. Pozwoliła nam ona nie tylko pozyskać wartościowe informacje, lecz także zaplanować efektywniejsze badanie. Naszym priorytetem było poznanie perspektywy nie tylko klientów, lecz także pracowników placówek, dlatego już na etapie badań zaplanowaliśmy działania, które pozwoliły nam poznać perspektywę dwóch stron. 
Wyróżnikiem naszego procesu było podejście do testowania rozwiązań. Pracując nad rozwiązaniem dla Banku Millennium informacje uzyskaliśmy w trakcie pilotażu. Dając zarówno klientom, jak i doradcom szansę doświadczenia nowego rozwiązania, mogliśmy nie tylko posłuchać ich opinii, lecz także obserwować zachowania, co zdecydowanie pogłębiło perspektywę i umożliwiło dopracowanie konceptu”.

Agnieszka Mróz
projektantka usług i badaczka, ekspertka Consultingu Concordia Design

W lipcowym magazynie Nowa sprzedaż nasza ekspertka Kasia Rząsa rozmawia o tym z  Agnieszką Otolińską-Grabską – kierowniczką zespołu zarządzania jakością obsługi sieci detalicznej w departamencie jakości oraz Katarzyną Nowotną – Senior Project Managerką w Concordia Design.

O autorze_rce

Katarzyna Rząsa

Moderatorka i facylitatorka Design Thinking i Creativity+Thinking. Specjalizuje się we wspieraniu projektów strategicznych (m.in doświadczenie w PMO strategii HR). Buduje pomosty między strategią HR, a strategią firmy. Pracuje z klientami nad rozpoznawaniem i współtworzeniem DNA organizacji i jej wartości z perspektywy potrzeb dzisiaj/jutro. Jej pasją są projekty, których efektem jest wypracowanie nowych rozwiązań, produktów i usług. Od kilkunastu lat współpracuje z największymi pracodawcami w Wielkopolsce – Volkswagen Poznań i IKEA Poznań. Pasjonuje ją tworzenie modeli, które mają przełożenie na codzienność. Posiada doświadczenie w badaniu zadowolenia pracowników i pracy z kadrą menedżerską nad zmianą w tym obszarze oraz tworzeniem programów dla HiPo w organizacji. Konsultant i moderator warsztatów. Ultrawizjoner, działa z ogromną energią, determinacją i przekonaniem, że niemożliwe zawsze jest możliwe – wg. niej, to tylko kwestia odpowiednich narzędzi i procesu. Prywatnie – gallupowy zbieracz – uwielbia kolekcjonować doświadczenia, posiada niezliczoną ilość folderów o nazwie „inspiracje”. Fanka dopamine dressing.