ConcRE_t kawa z Mateuszem Jabłonowskim

Sylwia Hull-Wosiek

ConcRE_t kawa zapisuje się jako stały element naszych działań. Tym razem naszym gościem był Mateuszem Jabłonowskim – konsultant, trener, pasjonat oraz praktyk Employer Brandingu, współautor książki “Employer branding. Praktyczny podręcznik”. Jakie treści były poruszane? Przeczytaj! I koniecznie posłuchaj!

Employer Branding to ważne ale i strategiczne działania przedsiębiorstw, którym zależy z jednej strony na pozyskaniu talentów do organizacji a z drugiej utrzymania tych, którzy są na pokładzie. Jak mówi nasz Gość: „EB to kreowanie, projektowanie i wdrażanie działań, narzędzi, projektów, które mają na celu promowanie i pokazywanie firmy jako pracodawcy. To także dawanie odpowiedzi potencjalnym kandydatom czy firma, którą promujemy, to firma dla nich.” 

Działania EB nie powinny być incydentalnymi przebłyskami a przemyślaną i zaplanowaną strategią. Dzięki takiemu podejściu wypracować można road mapę i wdrażać poszczególne aktywności. Warto przy tym pamiętać – jak niejednokrotnie zaznaczał Mateusz – że ważnym jest to, by pokazywać prawdę. Drugą sprawą, o której warto pamiętać to fakt, że EB to maraton a nie sprint.

Projektując działania EB możemy bazować na ścieżce talentów. Składa się ona z następujących elementów:

Na zakończenie garść inspiracji:

https://www.facebook.com/ebmasters

https://traffit.com/pl/owocowe-wtorki-podcast/

Praktyczny podcast

https://www.instagram.com/ten_od_eb/

https://onepress.pl/…/employer-branding-praktyczny…

O autorze_rce

Sylwia Hull-Wosiek

Development & Creativity Manager w Concordia Design. Autorka metody Creativity+Thinking, która jest efektem jej wieloletnich doświadczeń, refleksji i pracy projektowej w oparciu o techniki kreatywne, design thinking i praktykę HR-ową. Certyfikowana trenerka biznesu, konsultantka, pedagożka, coach z wieloletnim doświadczeniem w zarządzania zasobami ludzkimi. Projektując innowacyjne rozwiązania, produkty, doświadczenia, czy edukację, wykorzystuje rozmaite narzędzia diagnostyczne i rozwojowe dopasowane do celu procesów oraz zespołu, z którym pracuje. Współpracowała między innymi z Volkswagen Poznań, IKEA, Żabka, Microsoft, Interseroh, Vox Meble, Vox Profile i wiele innych.