HR ROAD MAP – nowa publikacja Concordia Design

Natalia Kozanecka

Chcesz poznać najnowsze trendy branży HR na lata 2024/2025? A może szukasz kierunku rozwoju dla swojego zespołu?  Chcesz zyskać gotowe inspiracje i praktyczne wskazówki do zaimplementowania w swojej organizacji?

Świetnie się składa, bo przygotowaliśmy nową publikację kierowaną do osób z działów HR, osób liderskich i wszystkich, którzy chcą poznać trendy w kształtowaniu się rynku pracy w najbliższych latach.

Czym jest proponowane wydawnictwo? To zbiór najważniejszych pojęć HR/People&Culture i zaznaczenie tego, w jakim kierunku będą się rozwijać.

Publikacja została podzielona na 4 części:

  1. WYZWANIA,
  2. POTRZEBY,
  3. NOWE KOMPETENCJE,
  4. PRZYSZŁOŚĆ,

dzięki czemu przeprowadzamy Cię od źródła – wyzwań, przez wyrażenie potrzeb po rozwiązania i możliwe scenariusze przyszłości. To sprawi, że zyskasz nie tylko pogląd na tzw. duży obrazek, ale również z łatwością zgłębisz poszczególne

rozdziały, które w danym momencie Cię interesują. W publikacji znajdziesz również 4 narzędziowniki. Karty z narzędziami pozwolą również na wykonanie szybkiego umysłowego treningu, który pozwoli Ci odnaleźć nową energię i ruszyć dalej w kierunku przemian. 

Publikację “HR ROAD MAP – Trendy, które wyznaczają kierunek” stworzyli eksperci i ekspertki Concordia Design wraz z osobami z wiodących organizacji kształtujących rynek pracy. W Wydawnictwie znajdziesz wypowiedzi między innymi pracowników i pracowniczek Concordia Design: Barbary Malewskiej (HR Business Partner), Mateusza Komorowskiego (Head of Sales) czy Sylwii Hull-Wosiek (Head of Consulting), która między innymi przygotowała dla Was jeden z narzędziowników. Ponadto Partnerami wydawnictwa są firmy takie, jak: IKEA, Youniversity, dmTECH, zrzutka.pl czy Centrum Badan i Rozwoju Nowoczesnych Technologii. 

O autorze_rce

Natalia Kozanecka

Marketing Project Coordinator w Concordia Design. Absolwentka filologii polskiej na UAM ze specjalizacją dziennikarską oraz z zakresu komunikacji reklamowej, a także absolwentka studiów podyplomowych Collegium Da Vinci na kierunku grafika projektowa. Copywriter z ponad 10-letnim doświadczeniem, tworzy i realizuje strategie marketingowe, zarządza projektami, projektuje. Prowadzi prelekcje i szkolenia z zakresu marketingu – m.in. na Politechnice Poznańskiej.