HR MEETING 2024 – wydarzenie dla branży HR w Concordia Design

Natalia Kozanecka

Przed nami kolejna edycja wydarzenia HR MEETING 2024: KolekTYwna przyszłość. Nie może Cię zabraknąć na najważniejszym spotkaniu branży HR tej jesieni – dlatego >> SAVE THE DATE! 15/10 – przestrzenie Concordia Design, piętro 0

W połowie października zapraszamy ekspertów i ekspertki z branży HR, liderów i liderki, a także właścicieli firm na wydarzenie HR MEETING 2024. W tym roku event jest organizowany przez Collegium Da Vinci we współpracy z Concordia Design. Dlatego właśnie 15 października spotkamy się w przestrzeniach Concordii, by wspólnie porozmawiać o przyszłości HR.

HR Meeting 2024 to zupełnie nowa, interaktywna formuła spotkania. Zaplanowaliśmy:

– 16 krótkich, dynamicznych prezentacji – Turbo Talks, które pozwolą poruszyć wiele ważnych dla branży HR tematów,

– ConcRE_t kawy – aktywne rozmowy z prelegentkami i prelegentami, aby wspólnie dyskutować o przyszłości HR.

– wspólne poranne spotkania networkingowe, podczas których poznasz pozostałych uczestników i uczestniczki, zyskując nowe kontakty biznesowe.

HR MEETING 2024 to intensywny dzień, podczas którego będziesz mieć okazję posłuchać wyjątkowych wystąpień prelegentów i prelegentek, w tym również ekspertów i ekspertek Concordia Design Consulting.

W programie zaplanowaliśmy również POWER SPEECH, do którego zaprosiliśmy psycholożkę i sex coacha – Martę Niedźwiecką. 

Cały program wydarzenia zobaczysz tu: https://hrmeeting.cdv.pl/#agenda 

Spotkaj się z nami w Concordia Design podczas HR MEETING 2024: KolekTYwna przyszłość. Serdecznie zapraszamy!

O autorze_rce

Natalia Kozanecka

Marketing Project Coordinator w Concordia Design. Absolwentka filologii polskiej na UAM ze specjalizacją dziennikarską oraz z zakresu komunikacji reklamowej, a także absolwentka studiów podyplomowych Collegium Da Vinci na kierunku grafika projektowa. Copywriter z ponad 10-letnim doświadczeniem, tworzy i realizuje strategie marketingowe, zarządza projektami, projektuje. Prowadzi prelekcje i szkolenia z zakresu marketingu – m.in. na Politechnice Poznańskiej.