Badania i trendy
Zastanawiasz się, jak przygotować swoją firmę na zmiany i tworzyć innowacje w biznesie? Jak zrozumieć potrzeby klientów/zespołu i zmiany ich stylu życia?
W końcu - jak wyprzedzić konkurencję i dostosować się do zmieniającej się rzeczywistości? Czy można to jakoś…przewidzieć? Magicznej kuli nie mamy!
Posiadamy za to wiedzę i doświadczenie, by pomóc Ci w porę zauważyć sygnały zmian i dostosować modele biznesowe oraz kulturę organizacji.
Jak pracujemy? Wykorzystując badania i analizę trendów, co przekłada się na skuteczny proces produkt, service design.
Skontaktuj się z nami
Wykłady i warsztaty dotyczące trendów to doskonała okazja do refleksji nad miejscem firmy w szybko zmieniającej się rzeczywistości i kierunkiem jej rozwoju. Praca z trendami pomaga podejmować decyzje i reagować skutecznie i na czas w świecie ciągłych zmian.
Trendy w biznesie to praktyczne narzędzie do tworzenia nowych i wartościowych rozwiązań odpowiadających na potrzeby użytkowników. Uczą jak dostosować biznes do dynamicznej rzeczywistości i uodporniają na kryzysy.
– Jak zrozumieć potrzeby klientów/pracowników i zmiany ich stylu życia?
– Jak przygotować się na zmiany w biznesie i zwiększyć odporność na niepewność?
– Jak wyprzedzić konkurencję i odróżnić się pozytywnie od innych firm?
– Jak zaprojektować nowy produkt, usługę, event, komunikację, kulturę organizacji?
– Jak tworzyć innowacyjne środowisko i uczącą się organizację?
– Jak tworzyć zespół i jak rozwijać się jako lider (HR, L&D)?
- styl życia konsumentów
- design produktu i usług
- technologia
- architektura wnętrz (praca / mieszkanie/ retail / visual merchandising)
- edukacja i rozrywka
- jedzenie i odpoczynek, wellness
- praca, zespoły i liderzy, HR i L&D
Jak pracujemy z trendami?
Edukujemy
Przygotowujemy zespoły do samodzielnej i systematycznej pracy z trendami. Uczymy, jak obserwować, zbierać i analizować trendy i sygnały zmian. Projektujemy wspólnie z naszymi słuchaczami sposoby pracy z trendami i sygnałami zmian, które będą działać w ich firmie lub organizacji, bo są dostosowane do jej potrzeb i ograniczeń.
Inspirujemy
Klientów interaktywnymi wykładami (Power speech) na temat trendów i sygnałów zmian i futures thinking w wybranej branży i obszarze. Każdy wykład jest opracowywany indywidualnie, na podstawie celów jakie sobie wspólnie określamy i kontekstów, które chcemy pokazać.
Wspieramy w czasie procesów projektowych i wdrożeń
Dzięki technikom kreatywnym przechodzimy od trendów i insightów do pomysłów i rozwiązań. Dzięki temu z powodzeniem stworzysz nowy produkt lub udoskonalisz obecny, zaprojektujesz usługę, która przyniesie korzyści dla Twojej grupy docelowej, ponieważ będzie odpowiadać na potrzeby użytkowników - w efekcie osiągniesz sukces wdrożeniowy!
Efekty współpracy z naszym zespołem:
Procesy projektowe i wdrożenia
Dzięki pracy z trendami i sygnałami powstają lepsze projekty i wdrożenia. Współpracowaliśmy z wieloma firmami w Polsce i jest duże prawdopodobieństwo, że korzystasz z rozwiązań - produktów, usług, miejsc, eventów, które powstały między Jednak praca osób obserwujących trendy przypomina pracę “ghostwritera”, dlatego nie wszystko możemy Ci pokazać w case study.
Mapy i Raporty trendów i sygnałów zmian
Map trendów i sygnałów jest bardzo wiele, ale naszą tajemną mocą jest to, że tworzymy dedykowane konkretnym firmom i wyzwaniom projektowym mapy na podstawie mega trendów i trendów globalnych. Mapy pomagają w nawigacji i znalezieniu drogi do lepszej przyszłości dla Twojej firmy.
Raporty trendów i sygnałów zmian w wybranym obszarze
określają obecne i przyszłe potrzeby użytkowników, mapują szeroki kontekst (STEEP), w jakim działa Twój biznes i zainspirują do tworzenia rozwiązań.
Opracowywane przez nasz zespół raporty w wybranym obszarze
S Social – społeczno-kulturowe
T Technological – technologiczne
E Economic – ekonomiczne
E Enviromental – środowiskowe
P Political – polityczne
Przyglądamy się wybranym obszarom i branżom a następnie zderzamy wiedzę z obserwacji i analizy trendów z badaniami jakościowymi i ilościowymi. Myślenie o przyszłości (futures thinking) łączymy z perspektywą tego, co tu i teraz (badania). Dowiedz się, jak wygląda realizacja i korzyści z przeprowadzania badań, a to wszystko Okiem Badaczki.
Świadomość tego, jakie trendy czekają nas w przyszłości to nie wszystko. Ważny jest cały proces badawczy, który pozwala zdiagnozować szerszy kontekst, w tym poznać insighty, wskazać potrzeby klienta – uświadomione i nieuświadomione oraz obecną sytuację rynkową – to wszystko pozwala osadzić obecny stan Twojej organizacji, w efekcie nowe produkty czy usługi będą przystosowane i przekładalne na wpływ najnowszych trendów.
– dokładną analizę wskazanego zjawiska, co pozwala lepiej zrozumieć sygnały zmian,
– poznanie potrzeb użytkownika, dzięki którym dokładnie dostosujesz produkt lub usługę pod oczekiwania odbiorców,
– dostarczają większej ilości informacji, co umożliwia dokładne przygotowanie strategii go-to-market,
– analizę zachowania odbiorców w kontakcie z produktem lub w czasie korzystania z usługi, co daje niezbędny feedback na temat produktu/usługi jeszcze przed wdrożeniem na rynek, w efekcie generujesz oszczędności i zmniejszasz ryzyko wdrożeniowe.
Chcesz stworzyć nowy produkt/usługę lub wprowadzić innowację?
Przygotuj się dobrze i stwórz strategię wdrożeniową zgodną z najnowszymi trendami. Przeprowadź badania, które dadzą niezbędny feedback dotyczący wprowadzanej innowacji. Skontaktuj się z nami i dowiedz się więcej!
.
- Firm i osób projektujących, które poszukują inspiracji do tworzenia nowych produktów, usług, eventów
- Firm i osób projektujących, które poszukują innowacyjnych rozwiązań
- Firm rozwijających nowe kompetencje biznesowe w zespołach
- Projektantek i Projektantów produktu, komunikacji i usług
- Działów HR i L&D
- Innowatorów społecznych i organizacji NGO