Design Manifesto – Concordia Design na Impact 2025: Odwaga w Centrum Uwagi

Natalia Kozanecka

Concordia Design zaprasza na trzecią edycję DESIGN MANIFESTO, wyjątkowej ścieżki tematycznej podczas tegorocznego Impact CEE, największego w Europie wydarzenia poświęconego gospodarce, biznesom, startupom i nauce. Już 14 maja 2025 roku (godz. 16:30-18:00, scena 5, Impact CEE) będziemy inspirować Was odważnymi tematami, niestandardowymi formatami rozmów oraz udziałem fascynujących speakerów i speakerek.

W tym roku sercem DESIGN MANIFESTO vol. 3 jest hasło >> ODWAGA <<. Jesteśmy przekonani, że tylko odważne firmy potrafią się dynamicznie rozwijać, są wrażliwe na nowe trendy i nie boją się z nimi pracować. Odważne biznesy czerpią inspiracje z nieoczywistych źródeł, odpowiedzialnie zarządzają różnorodnością i stają się inspiracją dla innych.

Czego możecie się spodziewać 14 maja na scenie Impact?

Przygotujcie się na odważne odkrywanie TABU POLSKIEGO LEADERSHIPU. Naszą scenę rozpoczniemy od premiery badań oraz wystąpienia ekspertek Concordia Design, Sylwii Hull-Wosiek i Agnieszki Mróz, które opowiedzą “Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o leadershipie, ale nie mieliście odwagi zapytać“, poruszą kluczowe, często pomijane aspekty przywództwa.

Co więcej, od 14 maja będziecie mogli pobrać bezpłatną publikację z wynikami przeprowadzonych badań wśród liderów i liderek. To unikalna okazja, aby zgłębić wiedzę na temat aktualnych wyzwań i perspektyw w polskim leadershipie.

Ale to nie wszystko, co przygotowaliśmy w ramach DESIGN MANIFESTO vol. 3!

Czekają na Was:

Dołączcie do nas 14 maja na Impact 2025 i odkryjcie, jak ODWAGA może stać się motorem rozwoju Waszego biznesu!

O autorze_rce

Natalia Kozanecka

Marketing Project Coordinator w Concordia Design. Absolwentka filologii polskiej na UAM ze specjalizacją dziennikarską oraz z zakresu komunikacji reklamowej, a także absolwentka studiów podyplomowych Collegium Da Vinci na kierunku grafika projektowa. Copywriter z ponad 10-letnim doświadczeniem, tworzy i realizuje strategie marketingowe, zarządza projektami, projektuje. Prowadzi prelekcje i szkolenia z zakresu marketingu – m.in. na Politechnice Poznańskiej.