Dla kogo jest to szkolenie?
- menedżerowie
- osoby odpowiedzialne za rozwój produktów i usług
- dział HR
- dział marketingu
- zarząd
Dlaczego warto?
Biznes bez kreatywności nie istnieje! Na warsztacie przekonasz się, że kreatywność to kluczowa kompetencja przyszłości, która odgrywa główną rolę w sukcesie Twojego biznesu.
Opis
Czy wiesz, że większość osób kreatywność kojarzy tylko z twórczymi zawodami? Okazuje się, że kreatywność to kluczowa kompetencja każdego biznesu – niezależnie od branży. Myślisz: “Jak kreatywność sprawdzi się w przemyśle, budownictwie czy produkcji?”. Sprawdzi się! Ponieważ nie chodzi o malowanie obrazów, czy pisanie kwietnych wierszy, a stworzenie czegoś nowego, wartościowego i innowacyjnego, wykorzystując znane nam elementy w zupełnie innym kontekście. Jak to zrobić? Tego można się nauczyć! Na warsztacie poznasz techniki i narzędzia, dzięki którym można uprawiać kreatywność, generować nowe pomysły i tworzyć innowacyjne rozwiązania w każdym zespole i każdym biznesie bez względu na branże.
Co zyskasz?
- poznasz narzędzia i techniki, które pomogą Ci wykorzystać kreatywny potencjał Twój i Twojego zespołu w biznesie niezależnie od branży,
- dowiesz się, jak nieoczywiste inspiracje przełożyć na rozwiązania w twojej firmie,
- oswoisz się ze swoją kreatywnością i nauczysz się pokonywać swoje wewnętrzne blokady,
- nauczysz się tworzyć rozwiązania, dzięki którym Twój produkt czy usługa wyróżni się na rynku.


Prowadzący
Sylwia Hull-Wosiek
Development & Creativity Manager w Concordia Design. Autorka metody Creativity+Thinking, która jest efektem jej wieloletnich doświadczeń, refleksji i pracy projektowej w oparciu o techniki kreatywne, design thinking i praktykę HR-ową. Certyfikowana trenerka biznesu, konsultantka, pedagożka, coach z wieloletnim doświadczeniem w zarządzania zasobami ludzkimi. Projektując innowacyjne rozwiązania, produkty, doświadczenia, czy edukację, wykorzystuje rozmaite narzędzia diagnostyczne i rozwojowe dopasowane do celu procesów oraz zespołu, z którym pracuje. Współpracowała między innymi z: IKEA, Żabka, Lorenz, Orange, Orska, Tatrzański Park Narodowy.
Prowadzący