Nasz zespół ekspercki
Łączy nas dojrzałość, kreatywność, umiejętność strategicznego myślenia oraz ciągła ciekawość.
Katarzyna Andrzejczyk-Briks
W zespole Concordia Design zajmuje się wspieraniem procesów projektowych poprzez obserwację i analizę trendów oraz sygnałów zmian. Inspiruje projektantów i firmy do tworzenia innowacyjnych produktów, usług, doświadczeń użytkownika wykorzystując metody myślenia kreatywnego.
Tworzy autorskie metody analizy trendów i uczy, jak pracować
z nimi w organizacjach.
Prowadzi wykłady, szkolenia, warsztaty i eventy.
Opracowuje raporty dotyczące trendów konsumenckich i wzorniczych dla różnych branż.
Historyczka sztuki, pedagog, kuratorka i wykładowczyni
historii sztuki i designu School of Form, Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS i Collegium da Vinci.
Wierzy, że wszystko, co zostało zaprojektowane układa się w opowieść o nas – naszych potrzebach, lękach, aspiracjach i marzeniach, a projektując teraźniejszość wpływamy także na przyszłość.
Dlatego zawsze warto zastanowić się, czy jesteśmy dobrymi projektantami przyszłości dla siebie, swoich potomków i planety?
Aleksandra Chrapko
Trenerka i coach (ICF), wykładowczyni na studiach podyplomowych „Agile Leadership” Uniwersytetu SWPS. Współzałożycielka Platformy rozwojowej dla liderów „Agile Leadership Tribe”. Wspiera liderki i liderów w transformacji zmiany przywództwa na takie, które opiera się na filozofii agile i wartościach servant leadershipu. Towarzyszy we wprowadzaniu zmian w ich zawodowych obszarach, ze szczególnym uwzględnieniem budowania wartościowych relacji z samym sobą i ludźmi, z którymi pracują. W swojej pracy wykorzystuje podejście Analizy Transakcyjnej (AT) oraz Treningu Akceptacji i Zaangażowania (ACT). Certyfikowana trenerka FRIS®.
Agnieszka Deja-Jaworska
Sylwia Hull-Wosiek
Development & Creativity Manager w Concordia Design. Autorka metody Creativity+Thinking, która jest efektem jej wieloletnich doświadczeń, refleksji i pracy projektowej w oparciu o techniki kreatywne, design thinking i praktykę HR-ową. Certyfikowana trenerka biznesu, konsultantka, pedagożka, coach z wieloletnim doświadczeniem w zarządzania zasobami ludzkimi. Projektując innowacyjne rozwiązania, produkty, doświadczenia, czy edukację, wykorzystuje rozmaite narzędzia diagnostyczne i rozwojowe dopasowane do celu procesów oraz zespołu, z którym pracuje. Współpracowała między innymi z Volkswagen Poznań, IKEA, Żabka, Microsoft, Interseroh, Vox Meble, Vox Profile i wiele innych.
Paulina Ignatowska - Zaremba
Projektantka usług i facylitatorka projektowania scenariuszy przyszłości.
W Concordia Design wspiera projektowanie przyszłości analizą trendów i sygnałów zmian. Uczy zwinnego podejścia projektowego. Pracuje w oparciu o Human Centered Design (Service Design, Design Thinking i Creativity+Thinking). Pracując w Akceleratorze Huge Thing wspierała polskie i zagraniczne startupy technologiczne w wejściu na polski rynek. Wierzy, że design może zmieniać nasze życie na lepsze, dlatego dzieli się swoją wiedzą pełniąc funkcję Dyrektorki do spraw relacji
ze szpitalami w Fundacji K.I.D.S. – Innowatorów Dziecięcych Szpitali.
Jacek Jokś
Trener, coach certyfikowany na najwyższym poziomie Master (MCC) przez International Coach Federation, superwizor coachingu. Konsultant, pracujący z przedsiębiorcami, menadżerami oraz działami HR zarówno start-up’ów, jak i dużych organizacji. Psychoterpeuta w trakcie szkolenia.
Doświadczenia zbierał m.in. w międzynarodowym koncernie branży automotive, wspierając menedżerów i zespoły w zmianie. Oprócz tego wspierał start-up’y w rozwoju. Na co dzień współpracuje z wieloma korporacjami prowadząc przede wszystkim procesy rozwojowe dla wyższej kadry menadżerskiej. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju kompetencji coachingowych, menadżerskich oraz w pracy z emocjami i wzmacnianiem odporności psychicznej.
Bart Jurkowski
Psycholog, trener, improwizator.
Buduje mosty pomiędzy biznesem, psychologią i improwizacją stosowaną.
Wspiera firmy i zespoły w tworzeniu kultury organizacyjnej, w której ludzie chcą pracować.
Prowadzi pierwszy w Polsce kurs impro dla liderów na kierunku MBA.
Elizabet Khmellier
Elizabet Khmellier jest absolwentką szkoły projektowej w Design Lyceum of Kherson w Ukrainie. Ukończyła również School of Form na specjalizacji Domestic Design oraz była uczestniczką programu Erasmus+ na specjalizacji Product Design na islandzkiej uczelni Listaháskóli Islands. Jej prace były prezentowane na Łódź Design Festiwal w 2019/2020. Praca dyplomowa została udzielona do archiwum muzeum w Miedzyrzeczu jako ważny element historii Wielkopolski w kwestiach zachowania dziedzictwa barwienia naturalnego roślinami regionalnymi. Również ta praca była prezentowana na Gdynia Design Days w 2022 roku. Elizabet posiada kompetencje w projektowaniu produktów i komunikacji wizualnej. Hobbistycznie zajmuje się naturalnym barwieniem oraz projektowaniem wizualizacji 3D. Miłośniczka roślin barwierskich i materiałoznawstwa włókienniczego.
Maria Kurasz
Ekspertka w dziedzinie zarządzania projektami i rozwoju biznesu. Doświadczenie zdobywała realizując projekty międzynarodowe na rynkach europejskich, USA i Azji. Wspiera biznesy w zakresie rozwoju firmy i wdrażania nowych produktów na rynek polski i rynki zagraniczne. Współpracowała m.in. z takimi markami jak Amazon, Facebook, Komputronik, Mitsubishi, Amica, Boiron. Absolwentka Międzynarodowych Studiów Executive MBA Poznań – Atlanta z akredytacją AMBA. W Concordia Design zajmuje się community managementem i komercjalizacją Centrum badań, projektowania i prototypowania Lab150. Odpowiedzialna za kontakt i współpracę z nowymi firmami oraz rozwój działu sprzedaży. Jej największą pasją są góry i podróże egzotyczne.
Marta Megger
Agnieszka Mróz
Od 7 lat zajmuje się projektowaniem usług oraz badaniami jakościowymi. Projektuje nowe usługi, usprawnia te już istniejące, aby odpowiadały na obecne i przyszłe potrzeby rynku. Wykorzystuje podejście service design do projektowania rozwiązań online, procesów komunikacji, sprzedaży, rekrutacji, adaptacji, obsługi klienta itp.
Współpracowała z ponad 100 firmami i instytucjami, organizacjami.
Realizowała projekty m.in. dla Play, Narodowego Archiwumu Cyfrowego, Metro Properties, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Instytutu Adama Mickiewicza, Laboratorium Innowacji Społecznych.
Prowadzi zajęcia dla studentów studiów podyplomowych SWPS na kierunkach Projektowanie Usług, Zarządzanie Innowacją (Design Management) oraz Collegium DaVinci (Zarządzanie Kreatywne)
Swoimi doświadczeniami dzieli się na profilu Osobiście o projektowaniu usług (https://www.facebook.com/servicesandbox.agamroz
Joanna Nowak
Trenerka, Ekspertka w obszarze HR, Executive i Team Coach, Konsultantka ds. rozwoju organizacji.
Magister psychologii na SWPS ze specjalnością psychologia kliniczna. Certyfikowana Analityczka Transakcyjna oraz praktyczka Process Communication Model® (PCM).
Na co dzień wspiera organizacje w budowaniu kultury organizacji opartej na zaangażowaniu i partnerstwie. Rozwija kompetencje społeczne
u managerów i pracowników, skupiając się głównie na skutecznej komunikacji oraz udzielaniu i przyjmowaniu informacji zwrotnej.
Wspiera zespoły w podnoszeniu efektywności, kształtowaniu więzi zespołowej oraz budowaniu motywacji do wspólnego osiągania celów.
W działaniach rozwojowych liderzy dostają od niej kompetencje w zarządzaniu zmianą i wypracowaniu ścieżek rozwoju dla siebie i swoich zespołów.
Katarzyna Nowotna
Doświadczony Project Manager. W Concordia Design zarządza procesami projektowania usług i kultury organizacyjnej w firmach. Wspiera biznes w zmianie wykorzystując metodę Creativity+Thinking. Buduje relacje i doświadczenia klientów. Entuzjastka Service Design.
Wspólnie z ekspertami realizowała takie projekty jak “Projekt nowego modelu obsługi klienta w placówce bankowej” dla Banku Millennium czy “DNA Laboratorium Innowacji” dla Banku Pekao S.A. Moderowała warsztaty dla klientów różnych branż, m.in. KGHM, Tatrzański Park Narodowy, Interlan, BAE Systems.
Przez wiele lat związana ze sprzedażą i produkcją różnorodnych eventów.
Z wykształcenia filolog języka nowogreckiego, absolwentka studiów podyplomowych z zarządzania marką na Uniwersytecie Ekonomicznym oraz projektowania usług na Uniwersytecie SWPS.
Katarzyna Osior-Szot
Ekspertka i trenerka od prostego języka oraz efektywnej, przyjaznej komunikacji. Popularyzatorka wiedzy o polszczyźnie. Absolwentka językoznawczych studiów doktoranckich na Uniwersytecie Warszawskim. Współpracuje z Narodowym Centrum Kultury jako ekspertka programu „Ojczysty – dodaj do ulubionych”.
Upraszcza i usprawnia komunikację, a podczas szkoleń i warsztatów uczy tego innych. Jako ekspertka Fundacji Języka Polskiego współpracowała m.in. z: PKO Bankiem Polskim, Alior Bankiem, mBankiem, mLeasingiem, Grupą Polsat Plus, TU Aegon, Ubezpieczeniowym Funduszem Gwarancyjnym, PKP Intercity, Krajową Administracją Skarbową. Jest pomysłodawczynią i koordynatorką Kongresu Efektywnej Komunikacji – ogólnopolskiej konferencji o prostym języku, organizowanej przez Fundację Języka Polskiego od 2023 r.
Jej druga miłość zawodowa to rozwój wolontariatu w Polsce.
Wierzy i wie, że słowa mogą zmieniać świat. Uwielbia książki, mleczną czekoladę i patrzenie na morze.
Edyta Paul
Projektantka uczących się organizacji, pilotka zmian
Inicjuje i koordynuje projekty, związane z tworzeniem nowych usług, produktów, modelami biznesowymi oraz transformacją kultury organizacyjnej. Tworzy zespoły, które te pomysły, projekty i modele wprowadzają w życie. Zamienia hasło “life long learning” w konkretne działania, pomagając tworzyć uczące się organizacje. Wykorzystuje doświadczenie w zarządzaniu zmianą, lean, agile, design thinking, systematic inventive thinking. Certyfikowana Trenerka FRIS. Przygotowuje także do komunikowania o zmianach – jest trenerką, która specjalizuje się w wystąpieniach publicznych.
Z każdej podróży przywozi inspiracje, z każdego filmu wyciąga pomysł na usługę:)
Agnieszka Pełka-Szajowska
Ekspertka Concordia Design
Uczy metod twórczego rozwiązywania problemów i szukania rozwiązań. Łączy kreatywność z krytycznym myśleniem. Dodaje do tego wnioski empiryczne z nauki, by robić to z głową 🙂 czyli wykorzystując praktyczną wiedzę o zespołach, psychologię społeczną i poznawczą oraz ekonomię behawioralną (evidence-based).
Psycholog społeczna, pilotka zmian i praktyk biznesu (na koncie ma nagrody m.in. nagroda SUPERBRANDS).
Pracuje z dużymi i średnimi firmami w obszarach: creative problem solving, krytyczne myślenie, kreatywność, design thinking, decision thinking, zespoły, komunikacja, zarządzanie i psychologia biznesu, facylitacja, efektywne spotkania. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu szkoleń, warsztatów, webinarów i ekursów, tworzeniu narzędzi rozwojowych oraz projektów rozwojowych dla firm.
Certyfikowany trener biznesu, mentor, edukator i wykładowca studiów podyplomowych i MBA, prelegent na konferencjach m.in. “I love HR”, prowadzi także zajęcia train-the-trainer. Członek zarządu Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, Partner i Trener FRIS, certyfikowana facylitatorka metody LEGO Serious Play. Autorka narzędzi m.in. Decision ThinkingⓇ i SolversiⓇ. Pasjonatka książek i żeglowania.
Natalia Słowikowska
Badaczka, analityk trendów, socjolożka. Doświadczenie zdobywała realizując projekty badawcze z dziedziny badań społecznych oraz marketingowych. Wspiera biznesy w obszarze badań jakościowych i ilościowych, szczególnie w zakresie wprowadzania nowych produktów na rynek, testowania prototypów, wdrażania innowacji i nowych technologii. W procesach badawczych koncentruje się na potrzebach oraz doświadczeniach użytkownika osadzając je w aktualnych trendach rynkowych i społecznych.
Mówi, że każde badanie to odkrywanie nowych źródeł ludzkich inspiracji i potrzeb, którymi kierujemy się dokonując wyborów. Uważa, że najciekawsze są potrzeby nieuświadomione oraz te, o których nie mówimy.
Realizowała badania m.in. dla takich branż, jak FMCG, mobile, medical, automotive, financial, edukacja, gov & NGO.
Jakub Snochowski
Trener skutecznej improwizacji w biznesie, aktor, reżyser, dramaturg, pedagog teatru.
Pracował między innymi z Andrzejem Wajdą, Jerzym Skolimowskim, Krzysztofem Krauze, Jerzym Stuhrem, Janem Klatą, Mariuszem Trelińskim. Szkolił BZ WBK, PKO S.A., PKO BP, Santander Bank Polska, PZU, PKN Orlen, Enea, ZUS, Volkswagen Polska, Ikea, Orange, Play, Profim i wiele innych.
Od kilkunastu lat fascynuje go skuteczność w improwizacji. Jego sposób pracy jest wypadkową doświadczeń z pogranicza sztuki i biznesu. Udowadnia przydatność artystycznych narzędzi w zarządzaniu zespołem, kryzysem, sobą, wspiera proces ideacji. Skuteczna improwizacja wzmacnia także umiejętności prezentacji, autoprezentacji, współpracy, poprawia komunikację, sprawdza się podczas nagłej zmiany, pomaga wyjść z kryzysu.
Jego szkolenia dostępne są w krótkich formatach typu TEDx, przez kilkugodzinne warsztaty, aż po wydarzenia artystyczne, będące formatem przeznaczonym dla większych grup. Niektóre formaty są dostępne w wersji online.
Agata Waligórska