Projektowanie kultury organizacyjnej
Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa to jej DNA. Jest czynnikiem, który wyróżnia dany podmiot na tle konkurencji.
Jak mówi Stephen P. Robbins: „to system znaczeń przyjmowanych przez członków organizacji, odróżniający tę organizację od innych”.
Jednocześnie wspiera ona zrozumienie misji i wizji oraz celów organizacji, wpływa na zaangażowanie pracowników i ich identyfikację z przedsiębiorstwem, wzmacnia proces zmian.
Skontaktuj się z nami
Wspieramy firmy w identyfikowaniu i budowaniu kultury organizacji opartej o wartości i misję:
- projektujemy badania kultury organizacyjnej
- definiujemy, czym jest kultura w Twojej firmie
- edukujemy, jakie ma ona znaczenie dla organizacji i jakie ma zadania
- diagnozujemy, jaki jest aktualny i docelowy typy kultury organizacyjnej, do którego dąży Twoja organizacja
- budujemy kulturę organizacji i tworzymy z Tobą taktyki oraz plan wdrożenia
- pomagamy w implementacji narzuconych wartości koncernowych do Twojej firmy
- współtworzymy rozwiązania z pracownikami, dzięki czemu są one dostosowane do Twojego biznesu i wdrażane
- kształcimy liderów zmiany w zakresie kultury organizacji
- wdrażamy z Tobą kulturę organizacyjną
Co zyskasz Ty i Twój biznes?
– Dobrze zaprojektowana praca nad kulturą organizacji wesprze realizację celów biznesowych,
– zarządzając kulturą organizacji zyskasz większą gotowość i motywację pracowników do zmian,
– poznasz prawdziwe motywacje swoich pracowników,
– dzięki świadomej zmianie kultury organizacyjnej pozyskasz dopasowanych kandydatów do swojej organizacji,
– nauczysz się zarządzać potencjałem pracowników.
Napisz do nas
Masz pytania, potrzeby, lub chcesz po prostu wpaść na kawę? Napisz do nas!