Prowadzenie trudnych i rozwojowych rozmów z pracownikami

PROWADZĄCY: JACEK JOKŚ
Grupa: od 6 do 14 osób
Rekrutacja trwa do 16.08.2024 r.
Forma szkolenia: 16 h szkolenia w formie zdalnej, wystarczy mieć komputer, nie potrzeba większego przygotowania.
ZGŁOŚ SWÓJ ZESPÓŁ
Program

– Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania. 

– Szkolenie odbywa się w godzinach zegarowych.

– Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu cyfrowego. Walidator jest autorem testu, nie będzie obecny fizycznie na szkoleniu.

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Wprowadzenie do szkolenia.

2. Istota komunikacji. 

3. Warunki dobrego spotkania – ćwiczenie pętli komunikacyjnej.

4. Prowadzenie trudnych rozmów – model FRESH.

5. Prowadzenie trudnych rozmów – ćwiczenia.

6. Prowadzenie rozwojowych rozmów – model GROW.

7. Prowadzenie rozwojowych rozmów – ćwiczenia.

8. Podsumowanie szkolenia.

W TRAKCIE SZKOLENIA UCZESTNIK:

pozna modele wspierające prowadzenie rozmów (FRESH, GROW),

pozna warunki konieczne do prowadzenia rozmów i potrafi je spełnić,

nauczy się jak prowadzić trudną rozmowę z pracownikiem,

nauczy się jak prowadzić rozmowę rozwojową w tym a) ocenę kompetencji, b) udzielenie feedbacku, c) planowanie rozwoju oraz d) ewaluację.

zdobędzie doświadczenie dot. kontaktu z różnymi trudnymi pracownikami, dzięki czemu zwiększa swoja szansę na efektywne poradzenie sobie z podobnymi sytuacjami w codziennych sytuacjach zawodowych.

DZIĘKI UDZIALE W SZKOLENIU:

Uczestnik rozwinie kompetencje komunikacji managerskiej z zakresu prowadzenia rozmów z pracownikami.

Uczestnik rozwinie umiejętność radzenia sobie z trudną sytuacją (zawodową bądź życiową) swojego pracownika.

Uczestnik rozwinie kompetencje z zakresu rozwoju pracownika (planowanie rozwoju, monitorowanie).

O PROWADZĄCYM Jacek Jokś

Trener, coach certyfikowany na najwyższym poziomie Master (MCC) przez

International Coach Federation, superwizor coachingu. Konsultant,

pracujący z przedsiębiorcami, menadżerami oraz działami HR zarówno

start-up’ów, jak i dużych organizacji. Psychoterpeuta w trakcie

szkolenia. Doświadczenia zbierał m.in. w międzynarodowym koncernie branży automotive, wspierając menedżerów i zespoły w zmianie. Oprócz tego wspierał start-up’y w rozwoju. Na co dzień współpracuje z wieloma korporacjami prowadząc przede wszystkim procesy rozwojowe dla wyższej kadry menadżerskiej. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju kompetencji coachingowych, menadżerskich oraz w pracy z emocjami i wzmacnianiem odporności psychicznej.

Napisz do nas
Masz pytania, potrzeby, lub chcesz po prostu wpaść na kawę? Napisz do nas!