Prowadzenie trudnych i rozwojowych rozmów z pracownikami
PROWADZĄCY: JACEK JOKŚ
Grupa: od 6 do 14 osób
Rekrutacja trwa do 16.08.2024 r.
Forma szkolenia: 16 h szkolenia w formie zdalnej, wystarczy mieć komputer, nie potrzeba większego przygotowania.
ZGŁOŚ SWÓJ ZESPÓŁ
– Szkolenie nie wymaga wstępnego przygotowania.
– Szkolenie odbywa się w godzinach zegarowych.
– Walidacja efektów usługi odbędzie się z wykorzystaniem testu cyfrowego. Walidator jest autorem testu, nie będzie obecny fizycznie na szkoleniu.
1. Wprowadzenie do szkolenia.
2. Istota komunikacji.
3. Warunki dobrego spotkania – ćwiczenie pętli komunikacyjnej.
4. Prowadzenie trudnych rozmów – model FRESH.
5. Prowadzenie trudnych rozmów – ćwiczenia.
6. Prowadzenie rozwojowych rozmów – model GROW.
7. Prowadzenie rozwojowych rozmów – ćwiczenia.
8. Podsumowanie szkolenia.
W TRAKCIE SZKOLENIA UCZESTNIK:
pozna modele wspierające prowadzenie rozmów (FRESH, GROW),
pozna warunki konieczne do prowadzenia rozmów i potrafi je spełnić,
nauczy się jak prowadzić trudną rozmowę z pracownikiem,
nauczy się jak prowadzić rozmowę rozwojową w tym a) ocenę kompetencji, b) udzielenie feedbacku, c) planowanie rozwoju oraz d) ewaluację.
zdobędzie doświadczenie dot. kontaktu z różnymi trudnymi pracownikami, dzięki czemu zwiększa swoja szansę na efektywne poradzenie sobie z podobnymi sytuacjami w codziennych sytuacjach zawodowych.
DZIĘKI UDZIALE W SZKOLENIU:
Uczestnik rozwinie kompetencje komunikacji managerskiej z zakresu prowadzenia rozmów z pracownikami.
Uczestnik rozwinie umiejętność radzenia sobie z trudną sytuacją (zawodową bądź życiową) swojego pracownika.
Uczestnik rozwinie kompetencje z zakresu rozwoju pracownika (planowanie rozwoju, monitorowanie).
Trener, coach certyfikowany na najwyższym poziomie Master (MCC) przez
International Coach Federation, superwizor coachingu. Konsultant,
pracujący z przedsiębiorcami, menadżerami oraz działami HR zarówno
start-up’ów, jak i dużych organizacji. Psychoterpeuta w trakcie
szkolenia. Doświadczenia zbierał m.in. w międzynarodowym koncernie branży automotive, wspierając menedżerów i zespoły w zmianie. Oprócz tego wspierał start-up’y w rozwoju. Na co dzień współpracuje z wieloma korporacjami prowadząc przede wszystkim procesy rozwojowe dla wyższej kadry menadżerskiej. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju kompetencji coachingowych, menadżerskich oraz w pracy z emocjami i wzmacnianiem odporności psychicznej.